Subject: Pöördumine seoses ettepanekuga rakendada julgeolekukulutuste katteks täiendavad maksud
From: "ELEA Office" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi, "RAM Info", "RAM Info", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mait Palts" <[email-masked]>
Cc: Sandra Särav, "Evelin Oras_D",Evelyn Liivamägi
Date: Thu, 5 Sep 2024 15:11:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud rahandusminister Hr Jürgen Ligi, Rahandusministeerium

majandus- ja tööstusminister Hr Erkki Keldo,

Tööandjate Keskliidu juht Arto Aas ja Kaubandus-Tööstuskoja juht Mait
Palts

Mõistame igati valitsuse eesmärki riigi rahanduse korda tegemiseks, kuid
peame vajalikuks juhtida tähelepanu ohtudele ja juhime
Rahandusministeeriumi tähelepanu Eesti riigi seisukohtade kujundamisel.
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon (ELEA) on saanud oma
liikmetelt tagasisidet ja esitab oma seisukohad ja ettepanekud riiklike
vastuste koostamiseks.

Pöördumise fail kirja manuses.

Teie tagasisidet ootama jäädes,

Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsiooni liikmete nimel

------

Heade soovidega,
Herkki Kitsing

ELEA juhatuse liige

+37256949262
 <http://www.elea.ee/> www.elea.ee

ELEA - Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon

Peterburi Road 46 - 502

Tallinn 11415

Estonia

ELEA on ametlik liige rahvusvahelises organisatsioonis - FIATA
International Federation of Freight Forwarders Associations

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile. Kui antud sõnum ei ole
suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul
viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui
saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt saatjat ning
kustutage kiri oma süsteemidest.

The information in this communication may be confidential and is intended
solely for the use of the addressee. If you are not the intended recipient
you are hereby notified that any use, disclosure, copying, distribution or
taking any other action in reliance on the contents of this information is
strictly prohibited and may be unlawful. If you received this e-mail in
error, please contact the sender and delete the material from your systems